Subject: N23071: NOTAM A2749/24 väljastatud (ID:23071)
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Oct 2024 08:44:08 +0200

Tere Transpordiameti Lennundusteenistus Diana Krotova

Teie NOTAM-taotluse numbriga 23071 alusel, mis saabus meile 29-10-2024 
06:33, väljastasime alljärgneva NOTAMi:

A2749/24
(A2749/24 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/035/5813N02545E006 A)EETT 
B)2411010800 C)2411011500 E)TEMPO RESTRICTED AREA EER2417B ESTABLISHED DUE 
TO UNMANNED AIRCRAFT ACTIVITY WI: 581638N 0254413E - 581638N 0254745E - 
581209N 0255217E - 581022N 0253942E - 581638N 0254413E. ALL 
AIRCRAFT(INCLUDING UNMANNED AIRCRAFT) ARE PROHIBITED TO FLY INTO OR IN THE 
AREA WITHOUT AUTHORISATION FROM ESTONIAN POLICE AND BORDER GUARD BOARD. 
PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL +372 53094264. 
RESTRICTION DOES NOT APPLY TO SAR, HOSP, ESTONIAN POLICE AND BORDER GUARD 
BOARD FLIGHTS. F)SFC G)3500FT AMSL)

NOF Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 6710 257

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.